Headerbild

Heros Tennisklubb startar tennisskola i februari 2024

2024-01-12 i Ungdom

I februari 2024 finns möjlighet för nya barn/ungdomar att delta i tennisskola för nybörjare under 6 veckor. Tennisskolan startar tisdagen den 6 februari och sista tillfället är 12 mars 2024. Träningen är inomhus i Smedjehallen och varje tillfälle är 45 minuter. Vi har 10 platser för vårens tennisskola och det finns 4 platser kvar.

Praktisk info:

·         Medtag inomhusskor och vattenflaska

·         Racket finns att låna

·         Tisdagar kl 16.30-17.15 i Smedjehallen

Hur du anmäler ditt barn till tennisskolan

Anmälan via sms till Ingela Jansson 070-222 60 59.

När du fått svar via sms att barnet tilldelats plats i tennisskolan betalar du medlemsavgift i anslutning till starten av tennisskolan. Avgiften är 200 kr för ett barn och har du fler barn i familjen så betalar du familjeavgift på 300 kr.

Hur du registrerar och betalar före start av tennisskolan:

Klicka på länken Bli Medlem. I formulärets början skriver du dina egna uppgifter som vårdnadshavare samt väljer enskild eller familjeavgift under fliken ”typ”.

Därefter väljer du ”medlemskap gäller annan person” och anger ditt barns namn och personuppgifter:

Vad händer efter tennisskolan?

De barn som tycker att tennis verkar roligt och vill utveckla sina tennis kunskaper och regelbundet träna tennis är välkomna att ingå i de träningsgrupper som finns för barn/ungdom i föreningen. Tennisskolan kan vara ett första steg för att se om man vill fortsätta inom tennissporten.

Varmt välkommen med anmälan till Tennisskolan hälsar Styrelsen och ledarna i IK Heros Tennisklubb

Adress

Herosvallen IP Frejgatan 23 777 30 Smedjebacken